سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Kavalli | کاوالی

معرفی آچار شلاقی و کاربرد آن

    نظر

آچار لوله گیر

آچار شلاقی در دسته سخت افزاری، ابزار دستی قرار می گیرد. برای نگه داشتن و سفت کردن اجسام فلزی گرد مانند پیچ و مهره یا لوله استفاده می شود. به خصوص کاربرانی که می خواهند تعمیرات خود را در منزل انجام دهند به دنبال پاسخی برای این سوال هستند که کاربرد آچار شلاقی چیست یا انبردست پمپ آب چیست زیرا این ماده سخت افزاری انواع مختلفی دارد.

کاربران تحقیقات گسترده ای را برای دریافت مشاوره یا پیشنهادات آچار لوله گیر انجام می دهند. محصولات با انواع مختلف مانند آچار لوله گیر آب یا آچار برای برداشتن و نگه داشتن پیچ ها، مهره ها یا پیچ های فلزی گرد با فک قلاب رو به بالا استفاده می شود. قیمت آچار لوله گیر بسته به برند و دوام محصول می تواند متفاوت باشد. شما می توانید با مشاهده محصولات مختلف در فروشگاه های اینترنتی ارزان ترین مدل آچار شلاقی را برای خود بیابید. از بین انواع آچار شلاقی می توانید موردی را انتخاب کنید که پاسخگوی نیاز شما باشد.

چگونه از آچار لوله گیر استفاده می کنید؟

مدل های معروف به آچار لوله گیر آب یا آچار لوله گیر پلاستیکی برای تعمیر لوله های شکسته مناسب هستند. از آنجایی که تعمیر لوله شکسته کار دشواری است، مطمئن شوید که مدلی که می خواهید بخرید وزن کافی برای دوام طولانی مدت داشته باشد. از آنجایی که یک کلید سنگین باید برای مدت طولانی نگه داشته شود، این نوع محصول می تواند باعث تنش یا درد در عضلات شما شود. مهم است که نه تنها آچار لوله گیر، بلکه ابزار برقی یا هر ابزار تعمیری نیز دارای طراحی ارگونومیک باشد که بتوان به راحتی در دست گرفت.

بیشتر بخوانید : https://www.hepsiburada.com/boru-anahtarlari-c-60002092

آچار شلاقی

دسته برخی از مدل های آچار لوله گیر از پلاستیک ساخته شده است تا از عرق کردن دست ها در هنگام کار با این محصولات جلوگیری شود. از آنجایی که انواع مختلف آچار شلاقی و سایز آچار شلاقی بین مدل های انبردست پمپ آب قابل تنظیم، هوشمند، انبر، قابل تنظیم، آچار شلاقی وجود دارد، باید با توجه به حوزه کاری خود محصول مناسب را انتخاب کنید.

انواع آچار شلاقی

آچارهای لوله را می توان برای عملکردهای مختلف در مدل های مختلف رتبه بندی کرد. اگر کلید اشتباهی را انتخاب کنید، می توانید به لوله یا لوازم جانبی اتصال آسیب وارد کنید. علاوه بر این، از آنجایی که آچار لوله گیر در اندازه های مختلف وجود دارد، آچاری در اندازه مناسب برای لوازم جانبی که محصول با آن استفاده می شود، در پروژه شما ارجحیت دارد.

آچار لوله گیر زنجیره ای سوما با زنجیر خود برای سخت ترین کارها قدرت بالابری بیشتری به شما می دهد. آچار لوله گیر بزرگ یا آچار لوله گیر با انبردست وقتی لوله های زنگ زده یا فرسوده ای وجود دارد که به سختی جدا می شوند، راحتی زیادی به شما می دهد. محصولات با این ویژگی بسته به سایز لوله ها به صورت آچار لوله گیر 1-1/2 اینچ یا آچار لوله گیر با انبر 1، 2، 3 اینچی برای فروش عرضه می شوند. با آچار شلاقی 1 اینچی می توانید روی لوله های آب کوچکتر در آشپزخانه یا حمام کار کنید.

آچار لوله گیر 2 زبانه یا آچار لوله گیر انبر مدل های 2 انگشتی برای نگه داشتن و سفت کردن لوله های پهن تر از سینک استفاده می شود. آچار لوله گیر با انبردست با توجه به نیاز و منطقه مورد استفاده، اندازه آن متفاوت است. قیمت آچار لوله گیر با انبردست بسته به برند محصول می تواند متفاوت باشد. پرمصرف ترین محصولات معروف به انبر چین دار جزو پر خریدترین مدل ها هستند.

آچار لوله گیر

کلاسیک ترین مدل در مجموعه آچار لوله گیر، آچار تخت به آچار لوله گیر 1، 1.5، 2، 3.4 اینچ یا آچار لوله گیر 1، 2، 4 انگشتی معروف است. مدل های آچار لوله گیر 2، 3، 36 با مهره یا پیچ در اندازه های مختلف استفاده می شود. محصولاتی که به عنوان آچار لوله گیر 1-1/2 یا آچار لوله گیر 1، 1.5 انگشتی شناخته می شوند، انواع دیگری هستند که به آچار افست نیز معروف هستند.

شناخته شده ترین آچار زاویه ای که می توانید در مجموعه آچار لوله گیر قرار دهید، آچار سوئدی است. مدل هایی که به آچار انبردست معروف هستند در بازار به آچار لوله گیر ای نیز معروف هستند. اگر قصد انتخاب مدل های انبر، افست یا تخت را دارید، باید به اندازه هایی مانند سایز بزرگ، آچار لوله گیر کوچک توجه کنید.

آچار لوله گیر پلاستیکی نه تنها برای لوله ها استفاده می شود، بلکه به شما اجازه می دهد تا با پیچ های سفارشی کار کنید. به عنوان مثال، آچار 3 اینچی برای پیچ 3 اینچی روی دستگاه ترجیح داده می شود. قیمت آچار لوله گیر نیز بسته به سایز محصولات متفاوت است. به عنوان مثال، هنگام مقایسه قیمت آچار لوله گیر 3 اینچ، قیمت آچار لوله گیر 2 اینچ می تواند چندین گزینه را ارائه دهد. قیمت آچار شلاقی بر حسب برند یا اندازه می تواند متفاوت باشد.

منبع : https://www.akakce.com/boru-anahtari.html


چرا صفحه نمایش مایکروویو کار نمی کند؟

یکی از رایج ترین سوالاتی که مصرف کنندگان هنگام کار با مایکروفر می پرسند این است که چرا صفحه نمایش مایکروویو کار نمی کند. به طور کلی، عملکرد صحیح مانیتور بسیار مهم است. گاهی اوقات نمایشگر مایکروویو ممکن است به دلایل مختلفی کار نکند. خرابی نمایشگر مایکروویو ممکن است باعث اختلال در عملکرد و عملکرد دستگاه شود. زیرا شما حتی نمی توانید بدون روشن کردن صفحه نمایش دستگاه را روشن یا خاموش کنید. بر همین اساس در این مقاله تصمیم گرفتیم به بررسی چرایی کار نکردن نمایشگر مایکروویو بپردازیم. برای اطلاعات بیشتر تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

خاموش شدن به دلیل نوسانات ولتاژ

  • خرابی برد مایکروویو یکی از دلایل کار نکردن مانیتور است
  • فیوز برق به دلیل صفحه نمایش مایکروویو می سوزد
  • اتصالات و سیم های مایکروویو به دلیل نقص در عملکرد صفحه نمایش مایکروویو قطع شده است
  • چگونه مشکل صفحه مایکروفر در خانه را حل کنیم؟
  • اگر صفحه مایکروویو شما از کار بیفتد چه کار می کنید؟
  • خاموش شدن به دلیل نوسانات ولتاژ

یکی از رایج ترین عواملی که می تواند باعث اختلال در عملکرد صفحه نمایش مایکروویو شود، نوسانات برق است. امروزه بسیاری از وسایل موجود در آشپزخانه با برق کار می کنند و استفاده زیاد از این وسایل باعث می شود برق کافی برای ورود به داخل دستگاه نباشد و محافظ مایکروفر را خاموش کند. بنابراین نوسانات برق، افزایش یا کاهش جریان از جمله دلایلی هستند که ممکن است به دلیل خاموش بودن دستگاه باعث کار نکردن نمایشگر مایکروویو شوند.

خرابی برد مایکروویو یکی از دلایل کار نکردن مانیتور است

دومین عاملی که ممکن است باعث اختلال در عملکرد نمایشگر مایکروویو شود، خرابی برد اصلی مایکروویو است. هر اجاق مایکروویو از چند قسمت تشکیل شده است. یکی از مهم ترین قطعات و اجزای یک مایکروفر برد آن است که به عنوان قلب مایکروفر عمل می کند و پس از دریافت اطلاعات مهم از سایر اجزا، برای فرمان و کنترل بر روی سایر اجزای آن عمل می کند. بنابراین، اگر برد اصلی مایکروویو از کار بیفتد، بسیاری از اجزای مایکروویو عملکرد خود را از دست داده و ممکن است باعث اختلال در عملکرد نمایشگر مایکروویو شوند. در این راستا توصیه می شود تعمیر برد اصلی مایکروفر توسط افراد متخصص در این زمینه انجام شود.

فیوز برق به دلیل خرابی نمایشگر مایکروویو می سوزد

سومین عاملی که ممکن است باعث اختلال در عملکرد صفحه نمایش مایکروویو شود، فیوز برق مایکروویو معیوب است. فیوز نوعی وسیله حفاظتی است که از دستگاه مایکروویو در صورت اتصال کوتاه یا نوسانات برق محافظت می کند. خرابی فیوز حرارتی یا محافظ برق سلامت مایکروویو را به خطر می اندازد و دستگاه را می سوزاند. در این رابطه، خرابی فیوز حرارتی ممکن است منجر به خرابی نمایشگر مایکروویو شود. بنابراین در صورت خرابی فیوز حرارتی در اسرع وقت آن را تعمیر کنید تا آسیبی به مایکروفر وارد نشود.

تمامی مباحث و مشکلات و خرابی های ماکروویو در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی و در بخش آموزش تعمیرات مایکروویو بررسی و به شرکت کنندگان آموزش داده میشود.

اتصالات و سیم های مایکروویو به دلیل نقص در عملکرد صفحه نمایش مایکروویو قطع شده است

چرا صفحه نمایش مایکروویو کار نمی کند؟ یکی از دلایل اصلی کار نکردن صفحه نمایش مایکروویو آسیب به سیم ها و اتصالات مایکروویو است. سیم ها و اتصالات مایکروویو آسیب دیده مانع از کارکرد مانیتور یا حتی دستگاه می شود. همچنین پیچاندن سیم و کابل مایکروویو ممکن است باعث قطع برق یا قطع برق شود. تمامی موارد ذکر شده باعث می شود نمایشگر مایکروویو به دلیل کمبود برق کار نکند و مایکروفر روشن نشود. بنابراین، هنگام کار با مایکروفر، به یکپارچگی کابل و سیم مایکروویو توجه کنید.

چگونه مشکل صفحه مایکروفر در خانه را حل کنیم؟

به طور کلی هرگونه مشکل یا نقص در نمایشگر مایکروویو می تواند برای کاربران بسیار آزاردهنده و مشکل ساز باشد. زیرا در این صورت ممکن است دسترسی به دکمه های مایکروفر امکان پذیر نباشد و در نتیجه نتوانید تنظیمات لازم را برای دستگاه خود انجام دهید. بنابراین در این قسمت به بررسی نحوه حل مشکل کار نکردن صفحه مایکروویو در خانه به روشی ساده می پردازیم.

  • اگر مشکل صفحه نمایش دستگاه به دلیل مشکل منبع تغذیه باشد، باید آن را بررسی کرده و مشکل را برطرف کنید.
  • در برخی موارد، اختلال در عملکرد صفحه نمایش مایکروویو ممکن است به دلیل خرابی اجزای اصلی برد کنترل یا باز شدن لحیم کاری باشد.
  • در این صورت برای حل مشکل باید مدار دستگاه را به دقت بررسی کنید و خطوط شکسته آن را پیدا کنید.
  • اگر خطوط جداکننده ای در این قسمت مشاهده کردید، باید آنها را با آهن لحیم کاری تعمیر کنید.
  • همچنین در صورت آسیب یا سوختگی هر یک از اجزای برد مایکروویو مانند کندانسور باید تعویض شود.
  • در بسیاری از موارد سوختن فیوز می تواند باعث خرابی نمایشگر شود که در این صورت باید هر فیوز را عیب یابی کنید.
  • اگر پس از عیب یابی متوجه شل شدن یا خرابی فیوزها شدید، باید فورا آن را تعویض کنید.
  • برای عیب یابی کنترل پنل مایکروویو خود، باید هر یک از دکمه ها را فشار دهید تا آسیب دیدگی برطرف شود.

اگر صفحه مایکروویو شما از کار بیفتد چه کار می کنید؟

در این مقاله تمامی عواملی که منجر به خرابی نمایشگر مایکروویو می شود را بررسی کرده ایم. چرا صفحه نمایش مایکروویو کار نمی کند؟ این امر به عوامل مختلفی بستگی دارد که به دلیل حساسیت بالای مایکروفرهای موجود در بازار توسط افراد این حوزه بهترین آنها را در نظر می گیرند.

نش و مهارت چک کردن بالایی دارند. خرابی های صفحه نمایش توسط افراد مجرب با دقت و اطمینان بالاتر انجام می شود. در این خصوص توصیه می شود از یک شرکت معتبر درخواست تعمیر صفحه نمایش مایکروفر را بخواهید.

سورس : Microwave screen failure

 

تعمیرات تلفن همراه و گوشی های موبایل

اگر دستگاه شما افتاده و خراب شده یا فقط کار خود را متوقف کرده است ، ممکن است در حالت وحشت کامل باشید. اگر برای انجام مشاغل یا انجام کارهای روزانه خود به تلفن همراه خود متکی هستید ، دیگر وقت ندارید. به جای رانندگی در سطح شهر ، چرا با یکی از کارشناسان تعمیر تلفن همراه ما تماس نگیرید و اجازه دهید به شما مراجعه کنیم.

هر شخصی که می خواهد در تعمیرات موبایل حرفه ای شود می تواند به این دوره تعمیر موبایل بپیوندد. همچنین صاحبان مغازه های تلفن همراه ، صاحبان مشاغل خدمات تعمیر رایانه و لپ تاپ می توانند دوره آموزش تعمیرات موبایل را به عنوان منبع درآمد اضافی شرکت کنند.

در تعمیر دستگاه یک ساعته ، خدمات ما هیچ زحمتی را برای بازگرداندن دستگاه تلفن همراه شما در شرایط کار برطرف نمی کند. به سادگی با ما تماس بگیرید ، و ما یک تکنسین تعمیر تلفن همراه را با قیمت مناسب به محل شما ارسال می کنیم. این سرویس بصورت شبانه روزی در دسترس است و هزینه ما بر اساس فاصله شما از مکان ما است.

بیشتر تعمیرات را می توان در طول بازدید ما در یک ساعت یا کمتر انجام داد. اگر دستگاه شما نیاز به مراقبت شدیدتر دارد ، می توانیم پس از اتمام تعمیرات ، آن را برداشته و رها کنیم. مفتخریم که خدمات خود را در سراسر منطقه سیاتل ، از جمله بلوو ، ردموند ، کرکلند و سایر جوامع اطراف ارائه می دهیم.

همین امروز با تماس با کارشناس تعمیرات تلفن همراه ، مشکل را از تعمیر دستگاه خود دور کنید.

یکی از پرکاربردترین دستگاه های علامت تجاری اپل iPhone. اگر گوشی خود را در آب رها کرده اید ، صفحه نمایش آن شکسته یا به سادگی کار نکرده است ، به یک متخصص تعمیر موبایل آیفون نیاز دارید که بتواند آن را در اسرع وقت دوباره کار کند. اکنون زمان وحشت نیست-ون تعمیر موبایل آیفون ما می تواند به مکان شما ارسال شود تا بتوانید در کمترین زمان ممکن پشتیبان گیری کرده و کار کنید.

اکثر کارهای تعمیر موبایل آیفون را می توان در زمانی که ما در محل شما هستیم ، معمولاً در کمتر از یک ساعت به پایان رساند. برخی از مشاغل تعمیر موبایل آیفون به کمی تلاش بیشتر نیاز دارد و در این شرایط ما می توانیم دستگاه شما را به مغازه ببریم و پس از انجام تعمیرات آن را به شما تحویل دهیم. ما بهترین قیمت تعمیر آیفون را داریم و با هر تخمین تعمیر مشروع از رقابت ما مطابقت دارد (هزینه سفر شما جداگانه است).

اگر نمی توانید بدون iPhone خود زندگی کنید ، امروز با یکی از کارشناسان تعمیر موبایل iPhone تماس بگیرید و ما تعمیر تلفن شما را در اولویت خود قرار می دهیم.

شما نمی توانید بدون تلفن هوشمند خود زندگی کنید. وقتی خراب شد یا کارکرد آن متوقف شد ، شما همچنین وقت رانندگی در سطح شهر را ندارید به این امید که یک تعمیرگاه بتواند دوباره کار کند کهکشان صفحه نمایش ترک

اکنون می توانید از خدمات ستاره ای ما در راحتی خانه یا محل کار خود لذت ببرید. یکی از تکنسین های تعمیر تلفن همراه ما با ترافیک مبارزه می کند و با پرداخت هزینه اسمی به محل شما می آید. اکثر کارهای تعمیر تلفن همراه را می توان در محل انجام داد ، اما اگر مجبور باشیم آن را به مغازه ببریم ، به محل شما برمی گردانیم.

ما هر تعمیر تلفن همراه را به صورت موردی انجام می دهیم و هزینه بر اساس فاصله ما از فروشگاه ما محاسبه می شود.

در One Hour Device Repair ، شهرت محلی خود را با انجام سریع تعمیرات تلفن همراه ایجاد کردیم. ما همچنین از کلیه کارهای خود با گارانتی مادام العمر که تمام قطعات جایگزین و نصب را پوشش می دهد پشتیبان می گیریم.

ون تعمیر تلفن همراه ما با هزینه ای مقرون به صرفه به محل شما می آید

ما می توانیم اکثر مارک های دستگاه ، از جمله iPhone ، Samsung و IG را تعمیر کنیم

تعمیر تلفن همراه شما شامل یک گارانتی مادام العمر است که تمام قطعات جایگزین و نصب را پوشش می دهد

اکثر تعمیرات تلفن همراه را می توان در محل شما در کمتر از یک ساعت انجام داد

با ما به صورت 24 ساعته و 7 روزه از هر نقطه در سیاتل تماس بگیرید ، و ما دستگاه شما را تعمیر می کنیم

شما می توانید 24 ساعته و 7 ساعته با ما تماس بگیرید و ما اولویت خود را برای بازگرداندن دستگاه خود در شرایط کار می دانیم. لطفاً توجه داشته باشید که برای خدمات پس از ساعت هزینه اضافی دریافت می شود.

دستگاه ها به دلایل مختلف خراب می شوند. در طول سالیان طولانی در تجارت تعمیرات تلفن همراه ، ما تقریباً همه چیزهایی را که می توانید تصور کنید مشاهده کرده ایم.

برخی از دلایل متداول متوقف شدن کار یک دستگاه عبارتند از:

·         انداختن آن در آب

·         خرابی باتری

·         شکستگی صفحه نمایش موبایل ناشی از ضربه

·         خرابی قطعات داخلی

·         بلندگوی آسیب دیده

·         خرابی دوربین

·         لنز دوربین خراب یا خراب شده است

مواردی نیز وجود دارد که ظاهراً دستگاه بدون هیچ دلیلی از کار می افتد. این می تواند به خصوص ناامید کننده باشد. بسیاری از مشتریان ما برای کار ، کارهای روزانه و ثبت لحظات تصادفی زندگی به دستگاه های خود نیاز دارند. برخی حتی اطلاعات حساس یا مهمی را در دستگاه خود دارند که باید بازیابی شوند.

خوشبختانه کارشناسان تعمیر ما طیف کاملی از خدمات را برای بازگرداندن دستگاه شما به حالت عادی ارائه می دهند.

این خدمات عبارتند از:

·         تعمیر آیفون

·         تعمیر iPad

·         مشکلات نرم افزاری

·         جیلبریک

·         روت دستگاه

·         بازیابی و انتقال داده ها

تعمیر تلفن همراه برای همه مارک های تلفن و تلفن های هوشمند از جمله Samsung Galaxy S3/S4/S5 ، Samsung Note ، LG Nexus 4 & 5 ، LG Optimus G3 ، Blackberry و iPhone iPhone و iPad.

ما همچنین مفتخریم که ارائه می دهیم

دستگاه های جدید و تعمیر شده برای فروش ، علاوه بر خط کامل محصولات و خدمات. اگر به فروش گوشی خود علاقه دارید ، ما امروزه اکثر دستگاه های موجود در بازار را خریداری و مبادله می کنیم.

حوادث کوچک زندگی در ناخوشایندترین زمانها اتفاق می افتد. از آنجا که دستگاه های ما برای زندگی روزمره ما ضروری شده اند ، نمی توانید منتظر بمانید که یک تصادف باعث خرابی تلفن شما شود. اگر کار می کنید یا مسئولیت های شخصی دارید ، وقت گذاشتن در روز برای مبارزه با ترافیک ردموند بیش از یک دردسر نیست - ممکن است غیر ممکن باشد.

اگر یکی از فرزندان شما دستگاه شما را در سینک آشپزخانه بیندازد ، شما در معرض از دست دادن مخاطبین ، عکس ها ، گذرواژه ها و سایر اطلاعاتی هستید که برای زندگی روزمره شما ضروری است. با ارائه خدمات دستگاه در هر زمان از شبانه روز ، 365 روز در سال ، ما این امکان را برای شما فراهم می آوریم که دستگاه خود را در کمترین زمان ممکن و با کمترین زحمت کار کنید.

وقتی باتری موبایل شما خراب می شود یا صفحه نمایش شما خراب می شود ، روز شما بلافاصله خراب می شود. دستگاه شما بسیار فراتر از یک تلفن است ، ارتباط شما با بقیه جهان است. برای بسیاری از مردم ، دستگاه آنها همچنین لیست مخاطبین ، عکس های مورد علاقه و رمزهای عبور مورد نیاز برای دسترسی به وب سایت های مورد علاقه خود را در اختیار دارد.

در شرایطی که دستگاهی باید به تعمیرگاه ما برده شود ، ما شما را از پیشرفت خود در هر مرحله مطلع خواهیم کرد. هر تعمیری که ما انجام می دهیم دارای ضمانت قیمت پایین است و اگر تخمین کمتری در تعمیرگاه قانونی دیگر دریافت کنید ما با آن مطابقت خواهیم داشت.

هر کار تعمیر دستگاهی که ما انجام می دهیم با تشخیص کامل تلفن همراه می شود. اگر مشکلی در دستگاه شما وجود داشته باشد ، می توانیم آن را پیدا کنیم. تکنسین شما در مواردی که توجه لازم است ، گزینه های شما را توضیح می دهد. تعمیر

یکی از ویژگی های بسیار محبوب در دستگاه های تلفن همراه مدرن ، دوربین ها هستند. با لمس یک دکمه می توانید لحظات زودگذر زندگی را در هر زمان از شبانه روز ثبت کنید. اگر لنز دوربین خود را بشکنید یا عملکرد دوربین متوقف شود ، ممکن است فکر کنید که باید یک دستگاه تلفن همراه دیگر بخرید ، اما ما در واقع می توانیم اکثر این مشکلات را برطرف کنیم ، تلفن شما را ذخیره کنیم و به شما کمک کنیم تا پول به سختی را به دست آورید.

اگر صاحب یک محصول اپل هستید ، یکی از بهترین دوربین تلفن همراه را دارید. یکی از کارشناسان تعمیر موبایل آیفون ما می تواند به محل شما بیاید و معمولاً دوربین شما را در کمتر از یک ساعت کار کند. این امر در مورد سامسونگ و دیگر مارک های محبوب تلفن همراه نیز صادق است.

گاهی اوقات هنگام خرید یک دستگاه جدید ، تلفن همراه خراب می شود ، اما هنوز عکس ها و فیلم هایی دارید که می خواهید از تلفن قدیمی خود بازیابی کنید. در این شرایط ون تعمیر موبایل ما می تواند به محل شما آمده و عکس ها و فیلم های از دست رفته شما را بازیابی کند. ما حتی می توانیم شما را با یک دستگاه جدید یا بازسازی شده جایگزین تلفن قدیمی خود کنیم.

source : https://www.onehourdevicerepair.com/mobile-phone-repair/


آغاز صادرات کاغذ از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران

    نظر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران؛ مدیرعامل شرکت صنایع چوب سروستان و کاغذ مازندران گفت: پس از 5 سال وقفه در صادرات، شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران از امروز ماهانه 4 هزار تن کاغذ به کشور ترکیه صادر میکند.

صفریان با بیان اینکه تفاهم نامه صادراتی با کشور ترکیه با یورو معامله شده است، افزود: شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در حال برگشت به دوران اوج و طلایی خودش است و در صورت ادامه حمایتها صادرات هم افزایش مییابد.

او ادامه داد: جلسه با مسئولان وزارت آموزش و پرورش، منجر به تفاهم نامهای شد که درخواست 40 هزار تن کاغذ تحریر کردند و به آنها قول دادیم که اگر قرارداد را به موقع ببندند کل ظرفیت خط تولید یک کارخانه را در اختیار کاغذ درسی بگذاریم.

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با بیان اینکه با منعقد شدن این تفاهم نامه آموزش و پرورش دغدغه و نگرانی در زمینه چاپ کتب درسی نداشته باشد، گفت: ما با تولید سالانه 90 هزار تن کاغذ میتوانیم همه نیازهای آموزش و پرورش را تامین کنیم.

صفریان افزود: 20 هزار تن کاغذ از ابتدای پارسال تا پایان شهریور در این کارخانه تولید شد و در مدت مشابه امسال میزان تئلید با افزایش 5/2 برابری به 50 هزار تن رسید.

او با بیان اینکه شرکت صنایع چوب سروستان (تولید کننده انواع درب لابی ،دیوارکوب و ...) و کاغذ مازندران با 400 میلیون دلار سرمایه گذاری احداث شد و برای تولید بیشتر نیاز به چوب دارد، گفت: باید با سازمان جنگلها تفاهم نامهای منعقد کنیم تا از شکسته افتادههای جنگل استفاده کنیم و در کنار آن با حمایتهای ملی بتوانیم چوبهای خارجی را هم وارد کنیم.


نگاهی کوتاه به آموزش خوانندگی در کشورهای مختلف

    نظر

آواز در همه دنیا بسیار محبوب است و مردم آن را به خوبی ستاره های خوانندگی به یاد می آورند. همانطور که اکنون می بینیم ، آنها بیشترین تعداد فالوور اینستاگرام را در جهان خوانندگان مشهور دارند.

آموزش خوانندگی

امروزه در بیشتر کشورهای جهان برنامه های استعدادیابی بسیار بزرگی وجود دارد که مهمترین قسمت آن آموزش خواندن است. در بسیاری از کشورها مانند ترکیه ، ایالات متحده و آواز ، استعدادها به طور جداگانه و منحصرا وجود دارند و ما در مورد بهترین آنها در زیر بحث خواهیم کرد.

ایالات متحده آمریکا:


بسیاری از نمایش های استعدادهای درخشان در ایالات متحده وجود دارد که شامل شرکت کنندگان از سراسر جهان است و به صورت زنده در اکثر کشورها پخش می شود. اما برنامه استعداد خوانندگی که در ایالات متحده در حال انجام است طرفداران خود را دارد. این برنامه که با نام American Idol پخش می شود ، در فصول مختلف و با داوران مشهور هر فصل نشان داده می شود و در پایان ، فقط یک برنده در این رقابت رشد می کند.

ترکیه :


ترکیه کشوری است که بیشترین خواننده و علاقه مند به آواز خواندن در راس کشورهای این هنر است. برنامه های زیادی برای آموزش آواز و استعدادیابی در این کشور وجود دارد که مشهورترین آنها برنامه oses turkiye است.

علاوه بر برنامه های استعدادیابی که از تلویزیون ترکیه پخش می شود ، کالج ها و مدارس بسیاری در این کشور وجود دارد که می توانند به صورت تخصصی و دانشگاهی ثبت نام کنند.

انگلستان:


انگلیس ، یکی از قدیمی ترین کشورهای جهان ، دارای هنر و موسیقی بسیار قدیمی است. در انگلستان خوانندگان مشهور جهان وجود دارند که از جمله آنها آدل است.

انگلستان از نظر موسیقی و آموزش موسیقی یکی از کشورهای پیشرو در جهان است. همچنین بسیاری از برنامه های آواز محبوب در انگلستان برای کشف استعداد آواز وجود دارد. یکی از معروف ترین نمایش هایی که بسیاری از خوانندگان در آن مشهور هستند ، برنامه "Britain"s Got Talent" است.

در این برنامه که به استعدادهای کشف نشده در انگلستان در همه زمینه های هنری و ورزشی اختصاص دارد ، بسیاری از کسانی که به آواز علاقه مند هستند و استعداد آواز خواندن دارند نیز می توانند آهنگ ها و آلبوم های موسیقی خود را با کمک حامیان مالی تولید کنند. به خودتان پول بدهید