سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Kavalli | کاوالی

تعمیرات تلفن همراه و گوشی های موبایل

اگر دستگاه شما افتاده و خراب شده یا فقط کار خود را متوقف کرده است ، ممکن است در حالت وحشت کامل باشید. اگر برای انجام مشاغل یا انجام کارهای روزانه خود به تلفن همراه خود متکی هستید ، دیگر وقت ندارید. به جای رانندگی در سطح شهر ، چرا با یکی از کارشناسان تعمیر تلفن همراه ما تماس نگیرید و اجازه دهید به شما مراجعه کنیم.

هر شخصی که می خواهد در تعمیرات موبایل حرفه ای شود می تواند به این دوره تعمیر موبایل بپیوندد. همچنین صاحبان مغازه های تلفن همراه ، صاحبان مشاغل خدمات تعمیر رایانه و لپ تاپ می توانند دوره آموزش تعمیرات موبایل را به عنوان منبع درآمد اضافی شرکت کنند.

در تعمیر دستگاه یک ساعته ، خدمات ما هیچ زحمتی را برای بازگرداندن دستگاه تلفن همراه شما در شرایط کار برطرف نمی کند. به سادگی با ما تماس بگیرید ، و ما یک تکنسین تعمیر تلفن همراه را با قیمت مناسب به محل شما ارسال می کنیم. این سرویس بصورت شبانه روزی در دسترس است و هزینه ما بر اساس فاصله شما از مکان ما است.

بیشتر تعمیرات را می توان در طول بازدید ما در یک ساعت یا کمتر انجام داد. اگر دستگاه شما نیاز به مراقبت شدیدتر دارد ، می توانیم پس از اتمام تعمیرات ، آن را برداشته و رها کنیم. مفتخریم که خدمات خود را در سراسر منطقه سیاتل ، از جمله بلوو ، ردموند ، کرکلند و سایر جوامع اطراف ارائه می دهیم.

همین امروز با تماس با کارشناس تعمیرات تلفن همراه ، مشکل را از تعمیر دستگاه خود دور کنید.

یکی از پرکاربردترین دستگاه های علامت تجاری اپل iPhone. اگر گوشی خود را در آب رها کرده اید ، صفحه نمایش آن شکسته یا به سادگی کار نکرده است ، به یک متخصص تعمیر موبایل آیفون نیاز دارید که بتواند آن را در اسرع وقت دوباره کار کند. اکنون زمان وحشت نیست-ون تعمیر موبایل آیفون ما می تواند به مکان شما ارسال شود تا بتوانید در کمترین زمان ممکن پشتیبان گیری کرده و کار کنید.

اکثر کارهای تعمیر موبایل آیفون را می توان در زمانی که ما در محل شما هستیم ، معمولاً در کمتر از یک ساعت به پایان رساند. برخی از مشاغل تعمیر موبایل آیفون به کمی تلاش بیشتر نیاز دارد و در این شرایط ما می توانیم دستگاه شما را به مغازه ببریم و پس از انجام تعمیرات آن را به شما تحویل دهیم. ما بهترین قیمت تعمیر آیفون را داریم و با هر تخمین تعمیر مشروع از رقابت ما مطابقت دارد (هزینه سفر شما جداگانه است).

اگر نمی توانید بدون iPhone خود زندگی کنید ، امروز با یکی از کارشناسان تعمیر موبایل iPhone تماس بگیرید و ما تعمیر تلفن شما را در اولویت خود قرار می دهیم.

شما نمی توانید بدون تلفن هوشمند خود زندگی کنید. وقتی خراب شد یا کارکرد آن متوقف شد ، شما همچنین وقت رانندگی در سطح شهر را ندارید به این امید که یک تعمیرگاه بتواند دوباره کار کند کهکشان صفحه نمایش ترک

اکنون می توانید از خدمات ستاره ای ما در راحتی خانه یا محل کار خود لذت ببرید. یکی از تکنسین های تعمیر تلفن همراه ما با ترافیک مبارزه می کند و با پرداخت هزینه اسمی به محل شما می آید. اکثر کارهای تعمیر تلفن همراه را می توان در محل انجام داد ، اما اگر مجبور باشیم آن را به مغازه ببریم ، به محل شما برمی گردانیم.

ما هر تعمیر تلفن همراه را به صورت موردی انجام می دهیم و هزینه بر اساس فاصله ما از فروشگاه ما محاسبه می شود.

در One Hour Device Repair ، شهرت محلی خود را با انجام سریع تعمیرات تلفن همراه ایجاد کردیم. ما همچنین از کلیه کارهای خود با گارانتی مادام العمر که تمام قطعات جایگزین و نصب را پوشش می دهد پشتیبان می گیریم.

ون تعمیر تلفن همراه ما با هزینه ای مقرون به صرفه به محل شما می آید

ما می توانیم اکثر مارک های دستگاه ، از جمله iPhone ، Samsung و IG را تعمیر کنیم

تعمیر تلفن همراه شما شامل یک گارانتی مادام العمر است که تمام قطعات جایگزین و نصب را پوشش می دهد

اکثر تعمیرات تلفن همراه را می توان در محل شما در کمتر از یک ساعت انجام داد

با ما به صورت 24 ساعته و 7 روزه از هر نقطه در سیاتل تماس بگیرید ، و ما دستگاه شما را تعمیر می کنیم

شما می توانید 24 ساعته و 7 ساعته با ما تماس بگیرید و ما اولویت خود را برای بازگرداندن دستگاه خود در شرایط کار می دانیم. لطفاً توجه داشته باشید که برای خدمات پس از ساعت هزینه اضافی دریافت می شود.

دستگاه ها به دلایل مختلف خراب می شوند. در طول سالیان طولانی در تجارت تعمیرات تلفن همراه ، ما تقریباً همه چیزهایی را که می توانید تصور کنید مشاهده کرده ایم.

برخی از دلایل متداول متوقف شدن کار یک دستگاه عبارتند از:

·         انداختن آن در آب

·         خرابی باتری

·         شکستگی صفحه نمایش موبایل ناشی از ضربه

·         خرابی قطعات داخلی

·         بلندگوی آسیب دیده

·         خرابی دوربین

·         لنز دوربین خراب یا خراب شده است

مواردی نیز وجود دارد که ظاهراً دستگاه بدون هیچ دلیلی از کار می افتد. این می تواند به خصوص ناامید کننده باشد. بسیاری از مشتریان ما برای کار ، کارهای روزانه و ثبت لحظات تصادفی زندگی به دستگاه های خود نیاز دارند. برخی حتی اطلاعات حساس یا مهمی را در دستگاه خود دارند که باید بازیابی شوند.

خوشبختانه کارشناسان تعمیر ما طیف کاملی از خدمات را برای بازگرداندن دستگاه شما به حالت عادی ارائه می دهند.

این خدمات عبارتند از:

·         تعمیر آیفون

·         تعمیر iPad

·         مشکلات نرم افزاری

·         جیلبریک

·         روت دستگاه

·         بازیابی و انتقال داده ها

تعمیر تلفن همراه برای همه مارک های تلفن و تلفن های هوشمند از جمله Samsung Galaxy S3/S4/S5 ، Samsung Note ، LG Nexus 4 & 5 ، LG Optimus G3 ، Blackberry و iPhone iPhone و iPad.

ما همچنین مفتخریم که ارائه می دهیم

دستگاه های جدید و تعمیر شده برای فروش ، علاوه بر خط کامل محصولات و خدمات. اگر به فروش گوشی خود علاقه دارید ، ما امروزه اکثر دستگاه های موجود در بازار را خریداری و مبادله می کنیم.

حوادث کوچک زندگی در ناخوشایندترین زمانها اتفاق می افتد. از آنجا که دستگاه های ما برای زندگی روزمره ما ضروری شده اند ، نمی توانید منتظر بمانید که یک تصادف باعث خرابی تلفن شما شود. اگر کار می کنید یا مسئولیت های شخصی دارید ، وقت گذاشتن در روز برای مبارزه با ترافیک ردموند بیش از یک دردسر نیست - ممکن است غیر ممکن باشد.

اگر یکی از فرزندان شما دستگاه شما را در سینک آشپزخانه بیندازد ، شما در معرض از دست دادن مخاطبین ، عکس ها ، گذرواژه ها و سایر اطلاعاتی هستید که برای زندگی روزمره شما ضروری است. با ارائه خدمات دستگاه در هر زمان از شبانه روز ، 365 روز در سال ، ما این امکان را برای شما فراهم می آوریم که دستگاه خود را در کمترین زمان ممکن و با کمترین زحمت کار کنید.

وقتی باتری موبایل شما خراب می شود یا صفحه نمایش شما خراب می شود ، روز شما بلافاصله خراب می شود. دستگاه شما بسیار فراتر از یک تلفن است ، ارتباط شما با بقیه جهان است. برای بسیاری از مردم ، دستگاه آنها همچنین لیست مخاطبین ، عکس های مورد علاقه و رمزهای عبور مورد نیاز برای دسترسی به وب سایت های مورد علاقه خود را در اختیار دارد.

در شرایطی که دستگاهی باید به تعمیرگاه ما برده شود ، ما شما را از پیشرفت خود در هر مرحله مطلع خواهیم کرد. هر تعمیری که ما انجام می دهیم دارای ضمانت قیمت پایین است و اگر تخمین کمتری در تعمیرگاه قانونی دیگر دریافت کنید ما با آن مطابقت خواهیم داشت.

هر کار تعمیر دستگاهی که ما انجام می دهیم با تشخیص کامل تلفن همراه می شود. اگر مشکلی در دستگاه شما وجود داشته باشد ، می توانیم آن را پیدا کنیم. تکنسین شما در مواردی که توجه لازم است ، گزینه های شما را توضیح می دهد. تعمیر

یکی از ویژگی های بسیار محبوب در دستگاه های تلفن همراه مدرن ، دوربین ها هستند. با لمس یک دکمه می توانید لحظات زودگذر زندگی را در هر زمان از شبانه روز ثبت کنید. اگر لنز دوربین خود را بشکنید یا عملکرد دوربین متوقف شود ، ممکن است فکر کنید که باید یک دستگاه تلفن همراه دیگر بخرید ، اما ما در واقع می توانیم اکثر این مشکلات را برطرف کنیم ، تلفن شما را ذخیره کنیم و به شما کمک کنیم تا پول به سختی را به دست آورید.

اگر صاحب یک محصول اپل هستید ، یکی از بهترین دوربین تلفن همراه را دارید. یکی از کارشناسان تعمیر موبایل آیفون ما می تواند به محل شما بیاید و معمولاً دوربین شما را در کمتر از یک ساعت کار کند. این امر در مورد سامسونگ و دیگر مارک های محبوب تلفن همراه نیز صادق است.

گاهی اوقات هنگام خرید یک دستگاه جدید ، تلفن همراه خراب می شود ، اما هنوز عکس ها و فیلم هایی دارید که می خواهید از تلفن قدیمی خود بازیابی کنید. در این شرایط ون تعمیر موبایل ما می تواند به محل شما آمده و عکس ها و فیلم های از دست رفته شما را بازیابی کند. ما حتی می توانیم شما را با یک دستگاه جدید یا بازسازی شده جایگزین تلفن قدیمی خود کنیم.

source : https://www.onehourdevicerepair.com/mobile-phone-repair/