سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Kavalli | کاوالی

معرفی آچار شلاقی و کاربرد آن

    نظر

آچار لوله گیر

آچار شلاقی در دسته سخت افزاری، ابزار دستی قرار می گیرد. برای نگه داشتن و سفت کردن اجسام فلزی گرد مانند پیچ و مهره یا لوله استفاده می شود. به خصوص کاربرانی که می خواهند تعمیرات خود را در منزل انجام دهند به دنبال پاسخی برای این سوال هستند که کاربرد آچار شلاقی چیست یا انبردست پمپ آب چیست زیرا این ماده سخت افزاری انواع مختلفی دارد.

کاربران تحقیقات گسترده ای را برای دریافت مشاوره یا پیشنهادات آچار لوله گیر انجام می دهند. محصولات با انواع مختلف مانند آچار لوله گیر آب یا آچار برای برداشتن و نگه داشتن پیچ ها، مهره ها یا پیچ های فلزی گرد با فک قلاب رو به بالا استفاده می شود. قیمت آچار لوله گیر بسته به برند و دوام محصول می تواند متفاوت باشد. شما می توانید با مشاهده محصولات مختلف در فروشگاه های اینترنتی ارزان ترین مدل آچار شلاقی را برای خود بیابید. از بین انواع آچار شلاقی می توانید موردی را انتخاب کنید که پاسخگوی نیاز شما باشد.

چگونه از آچار لوله گیر استفاده می کنید؟

مدل های معروف به آچار لوله گیر آب یا آچار لوله گیر پلاستیکی برای تعمیر لوله های شکسته مناسب هستند. از آنجایی که تعمیر لوله شکسته کار دشواری است، مطمئن شوید که مدلی که می خواهید بخرید وزن کافی برای دوام طولانی مدت داشته باشد. از آنجایی که یک کلید سنگین باید برای مدت طولانی نگه داشته شود، این نوع محصول می تواند باعث تنش یا درد در عضلات شما شود. مهم است که نه تنها آچار لوله گیر، بلکه ابزار برقی یا هر ابزار تعمیری نیز دارای طراحی ارگونومیک باشد که بتوان به راحتی در دست گرفت.

بیشتر بخوانید : https://www.hepsiburada.com/boru-anahtarlari-c-60002092

آچار شلاقی

دسته برخی از مدل های آچار لوله گیر از پلاستیک ساخته شده است تا از عرق کردن دست ها در هنگام کار با این محصولات جلوگیری شود. از آنجایی که انواع مختلف آچار شلاقی و سایز آچار شلاقی بین مدل های انبردست پمپ آب قابل تنظیم، هوشمند، انبر، قابل تنظیم، آچار شلاقی وجود دارد، باید با توجه به حوزه کاری خود محصول مناسب را انتخاب کنید.

انواع آچار شلاقی

آچارهای لوله را می توان برای عملکردهای مختلف در مدل های مختلف رتبه بندی کرد. اگر کلید اشتباهی را انتخاب کنید، می توانید به لوله یا لوازم جانبی اتصال آسیب وارد کنید. علاوه بر این، از آنجایی که آچار لوله گیر در اندازه های مختلف وجود دارد، آچاری در اندازه مناسب برای لوازم جانبی که محصول با آن استفاده می شود، در پروژه شما ارجحیت دارد.

آچار لوله گیر زنجیره ای سوما با زنجیر خود برای سخت ترین کارها قدرت بالابری بیشتری به شما می دهد. آچار لوله گیر بزرگ یا آچار لوله گیر با انبردست وقتی لوله های زنگ زده یا فرسوده ای وجود دارد که به سختی جدا می شوند، راحتی زیادی به شما می دهد. محصولات با این ویژگی بسته به سایز لوله ها به صورت آچار لوله گیر 1-1/2 اینچ یا آچار لوله گیر با انبر 1، 2، 3 اینچی برای فروش عرضه می شوند. با آچار شلاقی 1 اینچی می توانید روی لوله های آب کوچکتر در آشپزخانه یا حمام کار کنید.

آچار لوله گیر 2 زبانه یا آچار لوله گیر انبر مدل های 2 انگشتی برای نگه داشتن و سفت کردن لوله های پهن تر از سینک استفاده می شود. آچار لوله گیر با انبردست با توجه به نیاز و منطقه مورد استفاده، اندازه آن متفاوت است. قیمت آچار لوله گیر با انبردست بسته به برند محصول می تواند متفاوت باشد. پرمصرف ترین محصولات معروف به انبر چین دار جزو پر خریدترین مدل ها هستند.

آچار لوله گیر

کلاسیک ترین مدل در مجموعه آچار لوله گیر، آچار تخت به آچار لوله گیر 1، 1.5، 2، 3.4 اینچ یا آچار لوله گیر 1، 2، 4 انگشتی معروف است. مدل های آچار لوله گیر 2، 3، 36 با مهره یا پیچ در اندازه های مختلف استفاده می شود. محصولاتی که به عنوان آچار لوله گیر 1-1/2 یا آچار لوله گیر 1، 1.5 انگشتی شناخته می شوند، انواع دیگری هستند که به آچار افست نیز معروف هستند.

شناخته شده ترین آچار زاویه ای که می توانید در مجموعه آچار لوله گیر قرار دهید، آچار سوئدی است. مدل هایی که به آچار انبردست معروف هستند در بازار به آچار لوله گیر ای نیز معروف هستند. اگر قصد انتخاب مدل های انبر، افست یا تخت را دارید، باید به اندازه هایی مانند سایز بزرگ، آچار لوله گیر کوچک توجه کنید.

آچار لوله گیر پلاستیکی نه تنها برای لوله ها استفاده می شود، بلکه به شما اجازه می دهد تا با پیچ های سفارشی کار کنید. به عنوان مثال، آچار 3 اینچی برای پیچ 3 اینچی روی دستگاه ترجیح داده می شود. قیمت آچار لوله گیر نیز بسته به سایز محصولات متفاوت است. به عنوان مثال، هنگام مقایسه قیمت آچار لوله گیر 3 اینچ، قیمت آچار لوله گیر 2 اینچ می تواند چندین گزینه را ارائه دهد. قیمت آچار شلاقی بر حسب برند یا اندازه می تواند متفاوت باشد.

منبع : https://www.akakce.com/boru-anahtari.html