سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Kavalli | کاوالی

آغاز صادرات کاغذ از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران

    نظر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران؛ مدیرعامل شرکت صنایع چوب سروستان و کاغذ مازندران گفت: پس از 5 سال وقفه در صادرات، شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران از امروز ماهانه 4 هزار تن کاغذ به کشور ترکیه صادر میکند.

صفریان با بیان اینکه تفاهم نامه صادراتی با کشور ترکیه با یورو معامله شده است، افزود: شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در حال برگشت به دوران اوج و طلایی خودش است و در صورت ادامه حمایتها صادرات هم افزایش مییابد.

او ادامه داد: جلسه با مسئولان وزارت آموزش و پرورش، منجر به تفاهم نامهای شد که درخواست 40 هزار تن کاغذ تحریر کردند و به آنها قول دادیم که اگر قرارداد را به موقع ببندند کل ظرفیت خط تولید یک کارخانه را در اختیار کاغذ درسی بگذاریم.

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با بیان اینکه با منعقد شدن این تفاهم نامه آموزش و پرورش دغدغه و نگرانی در زمینه چاپ کتب درسی نداشته باشد، گفت: ما با تولید سالانه 90 هزار تن کاغذ میتوانیم همه نیازهای آموزش و پرورش را تامین کنیم.

صفریان افزود: 20 هزار تن کاغذ از ابتدای پارسال تا پایان شهریور در این کارخانه تولید شد و در مدت مشابه امسال میزان تئلید با افزایش 5/2 برابری به 50 هزار تن رسید.

او با بیان اینکه شرکت صنایع چوب سروستان (تولید کننده انواع درب لابی ،دیوارکوب و ...) و کاغذ مازندران با 400 میلیون دلار سرمایه گذاری احداث شد و برای تولید بیشتر نیاز به چوب دارد، گفت: باید با سازمان جنگلها تفاهم نامهای منعقد کنیم تا از شکسته افتادههای جنگل استفاده کنیم و در کنار آن با حمایتهای ملی بتوانیم چوبهای خارجی را هم وارد کنیم.