سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Kavalli | کاوالی

نگاهی کوتاه به آموزش خوانندگی در کشورهای مختلف

    نظر

آواز در همه دنیا بسیار محبوب است و مردم آن را به خوبی ستاره های خوانندگی به یاد می آورند. همانطور که اکنون می بینیم ، آنها بیشترین تعداد فالوور اینستاگرام را در جهان خوانندگان مشهور دارند.

آموزش خوانندگی

امروزه در بیشتر کشورهای جهان برنامه های استعدادیابی بسیار بزرگی وجود دارد که مهمترین قسمت آن آموزش خواندن است. در بسیاری از کشورها مانند ترکیه ، ایالات متحده و آواز ، استعدادها به طور جداگانه و منحصرا وجود دارند و ما در مورد بهترین آنها در زیر بحث خواهیم کرد.

ایالات متحده آمریکا:


بسیاری از نمایش های استعدادهای درخشان در ایالات متحده وجود دارد که شامل شرکت کنندگان از سراسر جهان است و به صورت زنده در اکثر کشورها پخش می شود. اما برنامه استعداد خوانندگی که در ایالات متحده در حال انجام است طرفداران خود را دارد. این برنامه که با نام American Idol پخش می شود ، در فصول مختلف و با داوران مشهور هر فصل نشان داده می شود و در پایان ، فقط یک برنده در این رقابت رشد می کند.

ترکیه :


ترکیه کشوری است که بیشترین خواننده و علاقه مند به آواز خواندن در راس کشورهای این هنر است. برنامه های زیادی برای آموزش آواز و استعدادیابی در این کشور وجود دارد که مشهورترین آنها برنامه oses turkiye است.

علاوه بر برنامه های استعدادیابی که از تلویزیون ترکیه پخش می شود ، کالج ها و مدارس بسیاری در این کشور وجود دارد که می توانند به صورت تخصصی و دانشگاهی ثبت نام کنند.

انگلستان:


انگلیس ، یکی از قدیمی ترین کشورهای جهان ، دارای هنر و موسیقی بسیار قدیمی است. در انگلستان خوانندگان مشهور جهان وجود دارند که از جمله آنها آدل است.

انگلستان از نظر موسیقی و آموزش موسیقی یکی از کشورهای پیشرو در جهان است. همچنین بسیاری از برنامه های آواز محبوب در انگلستان برای کشف استعداد آواز وجود دارد. یکی از معروف ترین نمایش هایی که بسیاری از خوانندگان در آن مشهور هستند ، برنامه "Britain"s Got Talent" است.

در این برنامه که به استعدادهای کشف نشده در انگلستان در همه زمینه های هنری و ورزشی اختصاص دارد ، بسیاری از کسانی که به آواز علاقه مند هستند و استعداد آواز خواندن دارند نیز می توانند آهنگ ها و آلبوم های موسیقی خود را با کمک حامیان مالی تولید کنند. به خودتان پول بدهید